PERSBERICHT
New York Pizza Huissen sponsor van RKHVV VR1 ‘Women of the Match!
Huissen, 13 december 2019
RKHVV is als vereniging zeer actief op social media. Ook het eerste team van de meiden, RKHVV VR1 zet social media goed in om de activiteiten, prestaties en gezelligheid van het team te delen met hun volgers. Zo is er na elke wedstrijd de traditionele ‘Women of the Match!’ waarbij een bepalende speelster wordt gekozen. Dat initiatief werd gezien door New York Pizza in Huissen en sinds kort door hen gesponsord.
Frederick van Leyen, bedrijfsleider NYP Huissen, legt uit: “Ik ben voor mijn vestiging altijd op zoek naar de beste manieren en kanalen om mijn klanten te bereiken en informeren. Zo zijn we in gesprek geraakt met RKHVV om te zien wat we samen met de club zouden kunnen doen. Bij het gesprek met de sponsorcommissie heb ik aangegeven niet voor een traditionele sponsoring te willen gaan, maar iets te zoeken dat een link heeft met social media.
Ik heb zelf in het verleden bij RKHVV gevoetbald en ken de club daarom ook goed. Dat ik nu met New York Pizza de meiden van het eerste team VR1 kan feliciteren via social media past dan ook goed bij onze eigen activiteiten waarin we ons richten op positieve activiteiten en goede prestaties.”
RKHVV VR1 is te volgen op twitter, facebook, instagram en rkhvv.tv. De prestaties van het team in de competitie zijn te volgen op de website van RKHVV via rkhvv.nl/vr1
“We zijn blij met het binnenhalen van een mooie sponsor als New York Pizza. Naast het geven van mogelijkheden op en rond onze sportvelden zijn er ook steeds meer opties om als sponsor en adverteerder met content van RKHVV aan de slag te gaan. Social Media is niet meer weg te denken uit onze communicatie mix, en we zijn dan ook zeer tevreden om te zien dat we hiermee ook onze sponsors kunnen bedienen. Een club in beweging zoals RKHVV kan niet zonder sponsors.
Zij maken het gezamenlijk mogelijk om te investeren in vernieuwingen in kanalen en apparatuur zodat we de komende jaren nog meer en beter onze club kunnen promoten en de team prestaties via foto’s en (live) video onder de aandacht kunnen brengen. Eerst gericht op ons hoofdveld en de selectie teams, en zodra we dat traject onder de knie hebben qua techniek en infrastructuur zullen we dat voor andere velden uitbreiden.” Aldus Jurrie Hobers, bestuurslid communicatie bij RKHVV.